Omejitve dostave
Dostava je mogoča samo na naslove v Sloveniji.
Stroški dostave
Stroški dostave blaga znašajo 5,00 EUR, če je teža kupljenega blaga manjša od 31,5 kg. V kolikor je vrednost nakupa blaga večja od 100,00 EUR in teža kupljenega blaga manjša od 31,5 kg, je dostava brezplačna.
Stroški dostave za SLAMO LENABOX znašajo 30,00 EUR, če teža kupljenega blaga presega 31,5 kg.
V primeru, da teža kupljenega blaga presega 31,5 kg, bo Ponudnik obvestil kupca o stroških dostave za izbrane izdelke.
V primeru plačila z gotovino ob povzetju se račun poveča za manipulativne stroške v znesku 1,00 EUR.
CENIK STROŠKOV DOSTAVE | ||
vrednost paketa in opis | teža paketa | strošek |
do 99,99 eur | do 31,5 kg | 5 eur |
nad 100,00 eur | do 31,5 kg | brezplačno |
slama Lenabox | nad 31,5 kg | 35 eur |
ostali paketi | nad 31,5 kg | 35 eur |
krmne pregrade Kurtsan | nad 31,5 kg | 75 eur |
Pred potrditvijo nakupa bo Ponudnik kupca obvestil o stroških dostave za izbrane izdelke in o minimalnem znesku nakupa, ki je potreben za pridobitev brezplačne dostave.
Rok dostave izdelka
Na naslov, ki ga je navedel kupec, bo Ponudnik dostavil izdelke v roku, ki je naveden v sami spletni trgovini, v kolikor pogoji poslovanja ne določajo drugače, in lahko traja do 48 ur, šteto od naslednjega delovnega dne po sklenitvi pogodbe. Kupec mora izdelke ob dostavi sprejeti in ob tem preveriti, ali so v skladu z naročilom.
V primeru plačila po predračunu je dobavni rok izdelkov od 5 do 14 dni.
Za izdelke »Na voljo po naročilu« je dobavni rok od 5 do 20 dni.
V primeru težav Ponudnika s pravočasno oddajo pošiljke, Ponudnik kupca o tem obvesti in se z njim dogovori za podaljšanje roka dostave, zamenjavo izdelka ali prekinitev naročila.
Ob naročilu večjega števila izdelkov se v primeru različnih dobavnih rokov (več kot 10 dni) dostava izvede deljeno. O tem se kupca obvesti po elektronski pošti.
V primeru zamude pri dostavi je kupec obveščen po elektronski pošti.
Dostavo plačil po povzetju izvaja DPD. DPD zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji v roku 3-5 delovnih dneh od potrditve oddane pošiljke, odvisno od kraja vaše pošte. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite na trgovina@signaldoo.si ali nas pokličite na +386 41 689 980 in potrudili se bomo, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago.
Dostavo naročenih izdelkov, plačanih po predračunu, izvaja kurirska služba DPD. Če vas ob dostavi ni na naslovu, navedenem pri potrditvi naročila, bo podjetje DPD Slovenija na istem naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. Obvestilo bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko podjetja DPD Slovenija. V roku štirih dni se morate s podjetjem DPD dogovoriti o novem datumu dostave. Če tega ne storite, bo DPD Slovenija poizkusil peti delovni dan ponovno dostaviti paket. V kolikor paketa ni možno ponovno vročiti, se paket brez obvestila vrne pošiljatelju. V kolikor vas ni mogoče najti na naslovu za dostavo in vam ni mogoče pustiti obvestila o prispelem paketu (na primer, če je stavba oziroma vhod za dostavo zaklenjen), potem bo DPD Slovenija paket ponovno poskušala dostaviti naslednji delovni dan. Če je tudi drugi poizkus dostave neuspešen, bo DPD Slovenija brez obvestila vrnila paket pošiljatelju.