JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Potrošnik, ki o neskladnosti blaga obvesti prodajalca, pod pogoji in v sledečem vrstnem redu, upravičen da:
- najprej zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Ne glede na navedeno lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti z natančnim opisom obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Obrazec lahko izpolnite preko spodnjega spustnega seznama ali pa prenesete datoteko na povezavi .
Obrazec za vračilo neskladnega blaga
Na izbrani elektronski naslov boste v roku nekaj delovnih dni dobili nadaljnja navodila glede postopka.
GARANCIJA
Ponudnik ne nudi prostovoljne (tržne) garancije. Poleg jamstva za neskladnost s strani prodajalca velja za izdelke iz »Pravilnika o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje« tudi obvezna garancija proizvajalca in sicer za obdobje najmanj enega leta. V kolikor ima izdelek s strani proizvajalca zagotovljeno garancijo, je kupcu najpozneje ob dobavi izročen garancijski list.
Skladno z zakonodajo o varstvu potrošnikov ZVPot-1 se garancija uveljavlja neposredno pri proizvajalcu oz. pri njegovem pooblaščenem servisu. Vse informacije glede uveljavljanja garancije se nahajajo na garancijskem listu.
PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe med drugim ni mogoč pri pogodbah:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- za opravljeno storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Odstopni rok začne teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na »Obrazcu za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe«, ki se nahaja na dnu te strani, ali pa z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije le stroške vračila blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Obrazec lahko izpolnite preko spodnjega spustnega seznama ali pa prenesete datoteko na povezavi .
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
V kolikor se potrošnik odloči za neobvezno uporabo vzorčnega obrazca, tega lahko natisne in izpolni ter ga priloži blagu.
Pri tem potrošnika bremenijo le neposredni stroški vračila blaga.
V kolikor gre za napako podjetja pri pakiranju ali poškodovan izdelek, poštnino vračanja blaga krije podjetje. Potrošnik mora v vsakem primeru v paket priložiti izpolnjen Obrazec za vračilo za neskladnega blaga.
Naslov za vračilo blaga:
Signal d.o.o.
Zbilje 4h
1215 Medvode
Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Za vse informacije smo vam na voljo na tel. številki: +386 1 361 51 45 ali +386 2 461 81 62.